S6, E11: Lennox tries desperately to escape from Reed as Wayne makes final preparations for his joint speech with Assad. Chloe continues to cover for Morris as Nadia becomes more suspicious. Jack meets with Ex-President Logan and learns that a lead to Gredenko's whereabouts may be located within the Russian consulate.