S5, E19: Grissom investigates a near-deadly collision on a one-way street, Warrick looks into the murder of a model at a car show, Sara and Greg probe the death of a bodybuilder, and Nick gathers evidence to determine how a 12-year-old boy died and why his body was left on a city bench.