S14, E14: Gordon Ramsay's tough cooking competition. The top five chefs prepare a unique and elegant small-plate dish in under 45 minutes for people attending a private symphony performance, for which the challenge winner earns a private helicopter tour of Los Angeles. During dinner service, each of the remaining chefs takes a nail-biting turn at being Gordon's sous chef.