S14, E13: Gordon Ramsay puts aspiring chefs through a series of gruelling challenges. Pairs of contestants battle it out in the Taste It and Make It challenge, with the winning duo visiting the Queen Mary ocean liner. After a dinner service filled with mistakes, can a perfectly cooked lamb dish save Josh from the chop?