S14, E12: Gordon Ramsay puts two teams of aspiring chefs through a series of tough challenges. The contestants must find keys for lockers containing various cuts of steak, then prepare a delicious dish in under 35 minutes. Dinner service sees the return of steak night, but will one chef's continued mistakes lead to their elimination?