S14, E10: World-renowned chef Gordon Ramsay puts a group of aspiring chefs through a series of tough challenges. Today's challenge is to prepare a homecoming dinner for the Calabasas High School with the theme of Mardi Gras using seafood, chicken and beef. Changes are afoot in the blue team as Ramsey asks them to nominate who they think are their two weakest team members - then Gordon proceeds to spring a surprise on them.