S5, E7: Dixon buys Adrianna a gift to celebrate when she gets the opportunity to support Ne-Yo at the Hollywood Bowl. When Silver suspects that Dixon is intending to propose to Adrianna, she encourages her reluctant friend to come clean about her affair with Taylor. Elsewhere, Annie is hurt when Riley comes to the mistaken conclusion that she is uncomfortable about his disability and Naomi encourages Max to hire a replacement for Alec.