FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST A Bitter Choice
S1, E5: Natsu and the others manage to drive away the Diabolos; Mercphobia starts to destroy Ermina and its people, forcing Natsu and his friends to make a tough decision; the White Mage sets out to do what she came to do.