A Body of Work, Pt. 2
S10, E6: Leo is puzzled by more contrary clues in the strange death of conceptual artist Jimmy Triangle. Someone is playing a game, but who and why? Meanwhile, Harry and Nikki are pushed further apart when he forces her to re-examine the body of his ex-girlfriend.