A Book Fair to Remember
S3, E11: A Book Fair to Remember: Liza is shocked by Josh's confession and thinks of breaking things off with him. She and Kelsey have to attend the book fair in the Hamptons to promote Millennial. Drama ensues after their colleague, Emily, from Entertainment Weekly tries to blackmail Liza about her real age. She promises to keep Liza's secret if Millennial publishes her book. Meanwhile, Josh and Maggie go for coffee and he admits he doesn't want to lose her. (S3, E11)