A Boy in a Tree
S1, E3: When the decaying corpse of the Venezuelan Ambassador’s son is found hanging from a tree on the campus of an exclusive private school, Dr. Temperance Brennan and Agent Seeley Booth are called in to investigate. The cause of death seems to be suicide, but both Brennan and Booth suspect there may be an alternative cause of death.