A Cash-Grab Cooked Up by the Crepe Paper Industry
S1, E15: Douglas agrees to babysit the kids on Valentine's Day, but Douglas and Big Red band together to help Graham with his Valentine's Day emergency. Meanwhile, Will and Miggy help Angie finish her deliveries, so she can be with Owen on Valentine's Day.