A Change Is Gonna Come
S4, E1: Meredith, Cristina, Izzie and Alex spend their first day as residents with their own interns, including George, repeating his internship after failing his exams, and Meredith's half-sister. Cristina searches for Burke, who is nowhere to be found and Richard resumes his position as chief of surgery.