Red Queen A Choice
S1, E5: Antonia and Jon discover that Ezequiel's daughter has been helping him. Carla Ortiz discovers the terrible truth of the woman in the other cell. Jon's unforgivable mistake causes Mentor to close the case and remove Antonia from command.