A Deadly Premonition
S1, E6: When 31-year-old Linda Slaten is brutally strangled in her Lakeland, Fla., home in 1981, a complex web of suspects emerges; the case takes a dramatic turn when a DNA hit exposes the sinister underbelly of a seemingly peaceful community.