A Fair to Remember
S5, E7: The family attends the annual school fair and Phil has a big 20th wedding anniversary surprise planned for Claire at the fairgrounds, but unfortunately, she simultaneously has a surprise for him back at home. Gloria signs Jay up to be a fair cop for the day and it gets worse when he’s partnered up with his nemesis. Elsewhere, Mitch, Cam and Lily try to enjoy the fair but Cam is in a funk from the football team’s recent losing streak, and Haley has an awkward first encounter with Andy.