A Fine Mess
S2, E16: At the end of another successful mission on Lyoko, our heroes rematerialize in the scanners. But something's not quite right -- the program has malfunctioned a put Yumi in Odd's body and vice versa. They are forced to make do as best they can in unfamiliar bodies, while the rest of the gang looks on in amusement. But things take a more serious turn when our heroes realize that Odd and Yumi's atomic structures are unstable and that they could both disintegrate for good...