A Game of Maxi-Planets
S2, E4: SamSam and SuperJulie get into an argument over a boardgame. They cannot find the rules to put an end to the matter. SamMummy and SamDaddy are arguing like children too. It will take some real monsters to get involved to rectify the situation!