A Hard Jay's Night
S5, E19: Mitch struggles to hide his true feelings about the unflattering wedding topper Cam's father whittled out of soap for them, Phil tries to help Gloria sell her pre-Jay apartment but they get sidetracked at the neighborhood salon, and Claire and the kids head over to Jay's early to help him prep for the special night with the family he's hosting but they end up just butting heads.