ALVINNN!!! and The Chipmunks A is for Alien / Jeanette Enchanted
S1, E2: When Theodore disappears from his bed, Alvin is convinced that he has been kidnapped by aliens. The Chipmunks and Chipettes join forces to give Jeanette a magical, fairy tale birthday.