A Little Slice of Kevin
S8, E7: Sam and Dean are stunned when Castiel suddenly appears back on Earth with no memory of how he escaped from Purgatory. Meanwhile, Mrs. Tran enlists a witch (guest star CYRINA FIALLO) to concoct a demon bomb... but the witch double-crosses Mrs. Tran and turns her and Kevin over to Crowley.