A Man on Death Row
S1, E7: Condemned man Howard Epps is scheduled to be executed by lethal injection in 32 hours for the murder of 17-year-old April Wright. Epps’ attorney, Amy Morton, makes a last-minute appeal to Booth, the man who arrested Epps, to re-examine the case. Booth believes Epps is guilty, but acknowledges that the case had a few loose ends.