A 'ohe ia e loa'a aku, he ulua kapapa no ka moana
S10, E21: After Steve receives a posthumous letter from his mother that contains a cypher, Danny is attacked by someone willing to kill to steal it. Also, Five-0 must help Lincoln Cole (Lance Gross), an anonymous good Samaritan who's in the crosshairs of some very dangerous people.