A 'ohe pau ka 'ike I ka halau ho'okahi
S10, E6: McGarrett and the team investigate when a deadly hit-and-run involves a driverless car carrying heroin, and what could be a new means for delivering drugs. Also, Tani and Quinn are stuck with a pair of YouTubers (comedy duo Tom Allen and John Parr) who are brought on a ride-along with Five-0.