Kikoriki A Prince for Rosa
S1, E2: Rosa reads a story set a long time ago about heroic acts performed by knights in honour of their fair ladies. Where can Rosa find such a prince? All her friends seem too busy to perform heroic acts for her, so she sets off to search for a prince of her own.