A Red Wheel Barrow
S3, E8: After new information comes to light, Carrie and Quinn pursue a key suspect in the Langley bombing. Saul deals with political backlash while Fara discovers the toll an intelligence job can take. Meanwhile, the Brody family gets startling news.