A Secret Kept from All the Rest
S1, E19: When members of Gotham's intelligentsia begin disappearing, Cmdr. Kane, Sophie and the Crows go searching for the newest homicidal threat to the city. Kate starts questioning the loyalty of everyone around her just when she needs them most.