A Slight at the Opera
S4, E14: Cameron is putting on the school production of "Phantom of the Opera," but when their star falls ill, Manny pulls all the stops to land the lead -- even if that means going against Luke. Meanwhile, Jay teaches Phil to golf and they wind up in a golf-off with Pepper and Mitch; Gloria takes Alex along on errands which include a visit to a psychic; and Claire's adventures in babysitting Joe and Lily become a comedy of errors.