A Stronger Loving World
S2, E6: Churches and synagogues are being burnt and desecrated in Whitechapel and Reid suspects the same hand behind the various attacks. Meanwhile, the all-too-brief domestic happiness that Sergeant Drake has enjoyed is disrupted by the arrival of a friend from his wife Bella’s past, the mysterious and charismatic scholar, Gabriel Cain.