The Real Murders of Orange County A Tale of Two Brothers
S1, E6: The brutal murder of three members of a family in an old monied Fullerton enclave reverberates throughout the neighbourhood and the rest of Orange County; the investigation reveals the family's dark secrets and a tragically OC motive.