Cosmic Love A Tale of Two Chris's
S1, E4: Phoebe dishes out some hard truths which leads to a confrontation with Phil. Meanwhile, one of Maria's matches makes a push for her attention. With tensions already high, the Elements find out their fourth and final matches.