A thousand times, and a man of destiny
S1, E5: Sang-hyuk begins to suspect that the culprit in the Inwangsan missing girl case and the 1993 missing high school girl case are the same person. Baek-ryeon is upset because Sanghyuk tries to set her up with a random man while she has a crush on none other than Sanghyuk himself. At last, after climbing Mt. Inwang a thousand times, she gets to meet the man of destiny.