...A Thousand Words
S5, E20: The BAU team must profile a serial killer covered in tattoos who commits suicide, but leaves clues to the whereabouts of his last victim. Green Bay Packers wide receiver Greg Jennings guest stars as an evidence tech at a crime scene, and Dean Norris ("Breaking Bad") guest stars as Detective Barton.