The D'Amelio Show A True Story of Us
S1, E2: Charli struggles with social anxiety while hoping to bond with new friends. Dixie leans on her boyfriend Noah to help her through a dark time. Marc and Heidi discover parenting two girls in the spotlight brings its own challenges.