Special Agent Oso A View to a Mask / Pumpkin Eyes
S2, E10: Oso has a Halloween challenge - to help Kevin make a scary mask before his friends arrive; Oso helps Nave carve a pumpkin for the Halloween Jack o'Lantern contest.