A Virus, Heartbreak and a World of Possibilities
S4, E15: Sheldon is caught in a moral dilemma when offered a bootleg copy of a computer game he can't afford; Mary and Meemaw take Brenda out for girls' night; Missy asks Georgie to take her and Marcus on a secret date.