A Wall Street Thanksgiving
S5, E7: During the holiday, Uncle Marvin reveals he has become a stockbroker and convinces Barry and the JTP to invest their money with him. Murray intervenes. which has repercussions for Barry. Meanwhile, Erica tells Geoff she is in debt and gets swept up in the family investment. Later, Beverly invites 50 people over for a Thanksgiving potluck instead of stressing out cooking for the family, but the plan backfires and Beverly realizes some traditions shouldn't change.