Abandon All Hope
S5, E10: Sam, Dean and Castiel track down the Colt and head off to find Lucifer to send him back to Hell. It’s a hunters’ reunion when the crew joins forces with Bobby, Ellen (guest star Samantha Ferris) and Jo (guest star Alona Tal) for what could be their last night on Earth.