Abby Mays
S3, E11: Furious that Quentin is dating Julia, Sean resolves to do whatever it takes to force Quentin out of the practice, and Christian claims to be fine after being left at the altar, but when a woman comes in asking to look beautiful, Christian takes his anger out on her and tells her all the other things that are wrong with her.