Adventures in Supersitting
S1, E1: Phoebe and Max Thunderman seem to be regular teenage twins, but they're in a family of superheroes. Phoebe strives to be normal and use her powers for good, but Max embraces the dark side. They wonder if life will ever be normal in the family.