Against Everything
S1, E2: After the team's display, especially Nico's, the doubts are getting smaller and smaller. In the dressing room, a shout rattles the group: 'We are going to be European champions.' Morata is giving morale to an enraged team already in the last 16. Spain finished the group stage as the only team to have won all three of their matches, but now comes the surprise package of the tournament: Georgia.