Two Much with Kajol and Twinkle Akshay Kumar and Saif Ali Khan
S1, E3: Akshay Kumar and Saif Ali Khan come with wild stories, awkward confessions, and unstoppable banter about everything from tattoos and toilets to marriages and masculinity.