Aleria
S2, E5: In the aftermath of defeat, the survivors struggle to pick up the pieces; on the desolate planet of Aleria, John grapples with an unprecedented loss; Soren and Laera search for their missing son; Makee treads carefully as the Arbiter grows impatient.