All Eyez On Me
S12, E13: The Grey Sloan doctors travel to a military hospital to perform a risky surgery on a veteran with an advanced tumor. Meanwhile, Andrew is tired of being Maggie's worst kept secret; Ben makes an impulsive surgical decision; and a team of cheerleaders wreak havoc in the ER.