All Night Long
S4, E16: The New Amsterdam team goes out for a night of karaoke and drinking but must face the consequences at work the next day; Iggy helps a mysterious patient confront a past trauma; Reynolds and Dr. Malvo discuss their future; Leyla gives Bloom bad news.