All Souls and Sadists
S1, E6: When Bright uncovers a photo of himself and Martin from when he was a child, he is forced to focus on the repressed memories from his childhood psyche. Jessica and Malcolm agree they must put a stop to Ainsley's idea of interviewing the Surgeon.