All the Interim is Like a Phantasma
S3, E7: Michael returns to Kath but she and Colin begin to worry as the FBI fuels Michael's suspicions about their relationship. Elsewhere, Eileen is confined to bed rest for the duration of her pregnancy, and Tommy seeks Michael's assistance as Declan begins to focus his investigation on the Waterfront Project.