All The Way
S1, E11: Division is sending Alex to kill the leader of a crime syndicate. Her nerves are reassured by Nikita who insists on helping her with the kill order. Meanwhile, Birkhoff informs Percy and Michael of the shell program that a Division mole has been using to connect to Nikita in the outside world.