All Tomorrow's Parties
S3, E14: Brooke's trip to a New York City fashion show prevents her from attending an annual cheerleading tournament, Nathan and Lucas are influenced by the father of an old friend, and struggling with her mother's cancer, Peyton joins Rachel for a night of blowing off steam. Elsewhere, Haley and Nathan use their hotel room as the honeymoon suite they never had.