Solsidan Am I the Father of the Baby?
S1, E2: Alex is starting to doubt that he's the father of the baby and suspects Anna had an affair with famous actor Ola Rapace when she was away on a movie shoot; Alex confides in Fredde, who promises not to tell, but can't stop himself from blabbing.